Založ si blog

Náhody neexistujú

Bola to náhoda. Alebo osud? Kráčal som po ulici, boli prázdniny, šiel som s kamarátkou. Rozprávali sme sa o bežných veciach, keď zrazu okolo nás išlo dievča. Usmialo sa a zastavilo sa pri nás.
„Čaute, neviete kde nájdem obchod?“ spýtala sa s úsmevom.
„Rovno po tejto ulici, a potom zabočíš doprava a máš ho, alebo počkaj pôjdeme s tebou, Baška nebude to vadiť, že?“ pozrel som sa na Bašku a sprisahanecky som žmurkol.
„Samozrejme, že nie. Inak ja som Baška,“ odpovedala a podala ruku neznámej dievčine.
„Ja som Kubo,“ povedal som a typicky francúzskym pozdravom som ju pobozkal na líca.
„Teší ma, ja sa volám Lucia. Včera sme sa tu nasťahovali, takže najbližšie roky prežijem v tejto dedine,“povedala s úsmevom.
„Jéj, takže ťa tu uvidím častejšie?“ spýtal som sa, nerozmýšľajúc nad tým čo vravím.
„Kubko, zavri prosím ťa ústa,“ povedala Baška a strčila do mňa, Lucka sa samozrejme začala smiať.
„No áno uvidíme, teda dúfam,“ povedala s úsmevom.
„Hej vy dvaja, poznáte sa 2 minúty. Koľko máš vlastne rokov?“ spýtala sa Baška.
„Mám 16 a vy?“ odpovedala s úsmevom. Tým úsmevom ma zabíjala. Mala ho taký krásny. Priam božský. Zahľadel som sa jej do očí, mala ich krásnej hnedej farby. Vlasy mala tiež hnedé, telo mala v dokonalej línii. Merala o pár centimetrov menej ako ja. V hlave som mal čisté psycho. Nechápal som, čo sa so mnou robí.
„Ja mám 16 a Kubko 17,“ prebrala Baška iniciatívu, keď videla, že ja som duchom neprítomný.
„A inak vy dvaja spolu chodíte? Lebo sa k sebe hodíte,“ spýtala sa Lucka so záujmom v očiach.
„Nie, nechodíme,“ začala sa smiať Baška. „My sme len niečo ako najlepší kamaráti. 
„Len ma to zaujímalo,“ povedala Lucka.“Toto bude asi ten obchod že?“
„Áno je, počkáme ťa von? Môžme ťa ísť odprevadiť domov. Aspoň budeme vedieť kde bývaš,“ povedal som jej a usmial som sa.
„No ak vám to nepokazí plány môžte, budem len rada. Aj tak tu nikoho nepoznám,“ povedala to niekomu v oblakoch, až potom prešla po nás pohľadom.
„Nie, nepokazí, my sme sa len túlali, netušili sme, že stretneme niekoho zaujímavého. Zaujímavý to život, konečne sa mi tu začína páčiť,“odpovedal som pre zmenu ja nohám, až neskor som sa odvážil pozrieť Lucke do očí. Usmiala sa a vošla do obchodu.
„Neflirtuj toľko, nie je to zdravé,“ začala si ma doberať Baška so smiechom.
„Veď som sa iba zoznamoval. A so mnou by nič nemohla mať, všimla si si ako vyzerá? Tá určite berie chlapcov z 1 ligy. Na mne nemá čo vidieť, za to ona je krásna,“ povedal som Baške.
„Je krásna naozaj, ale prišla mi úplne normálna, tak sa nechajme prekvapiť. Naozaj je v pohode. Tak to nevzdávaj hneď.“
„Čo nemám vzdávať?“ spýtal som sa prekvapene. Veď mi nemohla vidieť do hlavy, to že som sa záľubil nemohla vedieť.
„Kubi, to že si sa práve zamiloval, si museli všimnúť aj vtáky ktoré leteli okolo,“ usmiala sa na mňa. A do toho vyšla z obchodu Lucka. Kráčala si ako kráľovná s taškou v rukách. Držala ju dvoma rukami, vyzeralo to že bola plná.
„Dovolíte slečna, aby som vám pomohol?“ usmial som sa a ani som nečakal na odpovedať a už som držal tašku v ruke.
„To sú tu všetci taký galantný? Musela som spraviť veľký nákup, ešte máme prázdnu ľadničku,“ povedala s úsmevom pre zmenu mojím rukám.
„Nie nie je každý taký. To len Kubko sa veľmi často hrá na princa, a dokonale každému pomáha, že?“ pozrela na mňa a žmurkla Baška.
„Preháňaš Baška, nehrám sa na princa, ja už princom som,“povedal som hrdo, čím som rozosmial obe dievčatá.
„Zvykni si, niekedy je až príliš nacítený,“ povedala Baška Lucke.
„Nie Baška, len mi nerobí problém robiť si srandu sám zo seba, život sa tak ľahšie prežíva,“povedal som, no to sme už stáli pred novostavbou. Dal som Lucke číslo nech mi zavolá, keď bude mať chuť ísť von, rozlúčili sme sa, a každý šiel svojou cestou.

 

 

Celý príbeh je čistá fikcia. Je to len prvá časť, rád by som z toho urobil niečo dlhšie, ak sa mi podarí 🙂

Peace

Kubko Druska

Byť mužom

11.09.2020

Byť mužom, znamená byť vedomím, v slovách, skutkoch vidieť význam Vnímať seba a konať vedome, to znamená prítomne Uvedomiť si zodpovednosť, v pokoji vysvetliť a konať Stavať na pevných základoch, pracne, ale úsmevne Vedieť a vnímať, kým som A čo robím A čo konám A byť tu A teraz Vnímať zákon siatia a žatvy, Vnímať zákon karmy Ale nestrácať sa v myslení, [...]

Živý človek, potrebuje všetko živé

07.07.2020

Myslím, že veľa ľudí mi dá za pravdu keď poviem, že nemôžeme žiť niekoľko mesiacov to isté a stále to nazývať životom. Život je rieka, neustále plynie a nikdy sa nezastaví. Myslím, že všetko to šťastie a vášeň života, tie najkrajšie spomienky, na ktoré neustále spomíname sa odohrávajú vždy medzi obdobím stereotypu. V tých chvíľach, keď moc [...]

Zmysluplné stretnutie

10.01.2020

„Občas musíme byť oklamaní. Občas je dobré škaredo sa popáliť, stratiť vieru, zistiť, ako chutí pocit, že sme na všetko sami. Občas je fajn spadnúť na dno. Prídeme na to, že nemáme čo stratiť, že každý problém bude mať raz riešenie a že od ľudí, na ktorých nezdravo lipneme, je najlepšie čím skôr odísť.“ -Michaela Salanci (10.1.2020) Voda [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia zverejnila po viac ako troch mesiacoch video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Kubko Druska

Môžem ti pomôcť iba ukázať smer. Cestu si volíš vždy iba ty sám :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 58663x
Priemerná čítanosť článkov: 2667x

Autor blogu

Kategórie