Založ si blog

Buď Svetlo

Chcem Vás sem všetkých zobrať, chcem Vám to ukázať,

Chcem Vám ukázať môj priateľský Vesmír, chcem Vám to o tom dobre vo Vašich chrámoch kázať.

Mesiac svieti, hviezdy vedú, chcú nám tie cesty, nám pozitívnym spolu náhodne do celku uviazať,

Milujem ťa, ver tomu a ži to, chci tú krásu v ruži s múdrosťou dubu v sebe dokopy zviazať.

Však všetko je v nás, Džin sa pýta, máš nekonečno želaní,

povedz mu o čo najviac žiadaš, on ti to do bodky všetko splní.

Nemáš len tri, však vesmír je neskutočne štedrý,

Plní tomu kto v láske a Bohu v duši je navždy verný.

Tak si vyber vždy tú Pravú cestu, výber máš každú križovatku, každý nový deň,

či chceš mať smutný alebo krásny deň, či chceš uskutočniť každý svoj sen,

však vždy je to len o tom, že si povieš že každá myšlienka sa ti splní,len tak tak len,

len si ver a budeš vedieť, že ten sen vesmír splní, vesmír je fér,

tak vždy čo ti dá ber, ber a neustále ver. Ver že ti dá všetko splní, však život je len sen.

A dlhý a niekedy hrubý ako baobabu peň, tak ten strach za tú Lásku zmeň,

kurz je skvelý, keď zmeníš, tak všetkých aj za nenávisť úsmevom odmeň.

Lebo iba vďaka týchto v ľuďoch zmien, ma ten úsmev presviedča, že to má význam, áno naozaj to vďaka tomu viem.

Idem, a alkohol nepijem. Načo? Však živý život žijem,. So svojimi vlkmi spolu v noci vyjem, áno Carpe diem. A naozaj to viem, viem že keď iba to energetické zjem, tak neustále bdiem, lebo si vážim každý deň, a spím len tak aby som bol stále čerstvý a uletený ako Hendrixov „jam“ a ja viem že chcem, chcem len to čo ma posilní, to svoje si od vesmíru ako dieťa za hračku v hračkárstve dupocem.

Naozaj Vás chcem liečiť, a viem že liečim,

viem že môžem tvoriť slová v poéziu, ja netvorivosť skrz to že som tvor neriešim,

ja viem že som niečím, ja viem že som niekým, viem že nie som bez chýb,

ale napravujem ich a tým som ako Vesmír, preto cez deň nespím,

preto tvorím a som menej tvorom mestským a viac lesným,

a viac zdravým ako besným, viac lúčnym ako cestným.

Tak sa zober a utekaj na lúku na zelenú trávu,

tak menej konzumuj stravu, viac prijímaj pránu,

uprednostni byliny, nie stravu pre teba planú,

však si súčasť prírody, tej čistej, radšej pozoruj ako streľ na krásnu vranu.

A klop s úsmevom, garantujem ti že vždy zaklopeš na tú správnu bránu,

na tú bránu, ktorá ti otvorí srdce, áno môj bratu, šarlatánu.

Áno je pravda, že tvorím prevažne v noci,

ale v tme svieti svetlo a vo svetle je všetko v mojej moci,

lebo ako hviezda jasná v noci to svetlo je mi na pomoci,

a pritom viem že všetko je to krásny pocit,

pocit že všetko je ako má byť, je to jasný tvorivý pocit mocný.

Mocný tak že tvorí svet a život,

mocný tak, že lietam si snami a svetom ako pilot.

2015 a stále sa správam milo, milo a s láskou s energiou živlov,

tou energiou živou a stou krásnou vílou,

anjelmi a energiami s mágiou ne černou ale bílou.

Tak prečo vlastne toto píšem?

Preto lebo počujem šum sveta, do hudby života sa kníšem.

A život je párty, no musíš ju vedieť chápať,

musíš vedieť bez alkoholu s tou pozitivitou v sebe rátať,

a stále čarovať a nie tými myšlienkami všetkých mátať,

a vedieť vždy v tom dobrom do živého zaťať.

Y

Byť mužom

11.09.2020

Byť mužom, znamená byť vedomím, v slovách, skutkoch vidieť význam Vnímať seba a konať vedome, to znamená prítomne Uvedomiť si zodpovednosť, v pokoji vysvetliť a konať Stavať na pevných základoch, pracne, ale úsmevne Vedieť a vnímať, kým som A čo robím A čo konám A byť tu A teraz Vnímať zákon siatia a žatvy, Vnímať zákon karmy Ale nestrácať sa v myslení, [...]

Živý človek, potrebuje všetko živé

07.07.2020

Myslím, že veľa ľudí mi dá za pravdu keď poviem, že nemôžeme žiť niekoľko mesiacov to isté a stále to nazývať životom. Život je rieka, neustále plynie a nikdy sa nezastaví. Myslím, že všetko to šťastie a vášeň života, tie najkrajšie spomienky, na ktoré neustále spomíname sa odohrávajú vždy medzi obdobím stereotypu. V tých chvíľach, keď moc [...]

Zmysluplné stretnutie

10.01.2020

„Občas musíme byť oklamaní. Občas je dobré škaredo sa popáliť, stratiť vieru, zistiť, ako chutí pocit, že sme na všetko sami. Občas je fajn spadnúť na dno. Prídeme na to, že nemáme čo stratiť, že každý problém bude mať raz riešenie a že od ľudí, na ktorých nezdravo lipneme, je najlepšie čím skôr odísť.“ -Michaela Salanci (10.1.2020) Voda [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Kubko Druska

Môžem ti pomôcť iba ukázať smer. Cestu si volíš vždy iba ty sám :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 58664x
Priemerná čítanosť článkov: 2667x

Autor blogu

Kategórie