niečo z lásky

22. marca 2013, Kubko Druska, Nezaradené

prišlo to veľmi rýchlo, zrazu a bez varovania,

nikdy by som netušil že budem celkom takého veľkého milovania..

že budem súčasťou tej čarovnej ženy,

ženy plnej krásy, dokonalosti a nehy..

má tie najčarovnejšie pery,

milujem ťa Lucka naozaj a veľmi..

si to najkrajšie čo ma kedy stretlo,

či už zažívame v našom vzťahu tmu, depresiu, radosť alebo svetlo..

svetlé chvíle, ktoré nás spájajú,

krásne okamihy ktoré nám šťastie dávajú..

spomienok bolo veľa, verím že aj bude,

možno že sa v našom vzťahu nevyhneme ani nude..

neviem ako ti vyjadriť že ťa strašne milujem,

ani grass, ani biele, len lásku s tebou dealujem..

krásne oči, krásne telo, dokonalý úsmev,

a ja si aj napriek tomu často dokážem vyprovokovať prúser..

no napriek moje srdce patrí iba Tvojej osobe,

nikomu inému, dúfam že ostaneme do konca života pokope,

v tej najkrajšej podobe…

viem že básničky písať neviem,

že to vyzerá ako keby slová len tak meliem…

ale ja to myslím úprimne,

prosím ťa buď navždy pri mne…